همه چیز درباره خودرو ساندرو

همه چیز درباره خودرو ساندرو

همه چیز درباره خودرو ساندرو ، برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند به خرید این مدل از رنو، بسیار می تواند مفید باشد. رنو یکی از بهترین کمپانی های حال حاضر در اروپاست. مدل های مختلف این ماشین هم در کشور ما از دیرباز تاکنون وجود داشته است. در حال حاضر هم انواع مدل های رنو با آپشن های مختلف و به روز، یکی از پیشنهادات خوب برای کسانی است که قصد خرید ماشین دارند. ساندرو یکی از مدل‌های خوب رنو است. امروز با ما همراه شوید تا بیشتر از آن بدانید.

خودرو ساندرو ساخت کدام کشور است؟

ساندرو، ساخت برند رنو و محصول کشور فرانسه می باشد. این شرکت اولین بار در سال 2008 و در نمایشگاه ژنو از ساندرو رونمایی کرد.

انواع خودرو ساندرو با قیمت

رنو ساندرو با توجه به اینکه در چه سالی تولید شده باشد، دارای قیمت های متفاوتی است. اما به طور میانگین قیمت آنها از 400 میلیون تا 510 میلیون می تواند متغیر باشد. قیمت های پایه مدل های دنده ای اند و قیمت های بالاتر مدل های اتومات ساندرو هستند.

رنو-ساندرو

مشخصات رنو ساندرو دنده ای

رنو ساندرو در سال 2008 توسط شرکت رنو رونمایی شد. تاکنون هم این ماشین به بسیاری از کشورهای مختلف دنیا صادر شده و یا در حال تولید است. بد نیست بدانید که خط تولید این مدل در کشور ما هم وجود داشت و توسط شرکت پارس خودرو در حال مونتاژ بوده است. انواع خودروهای ساخت رنو، بسیار باکیفیت هستند و این کیفیت حتی در زمانی که خط مونتاژ در کشور دیگری باشد، باز هم تغییر نمی کند و مانند اصل فرانسوی آن تولید می شود.

خودرو ساندرو حدودا 7 سال است که در ایران تولید می شود و به دلیل قیمت متوسط و کیفیت نسبتا خوبی که دارد مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است. این فروش بالا باعث شده است که لوازم یدکی رنو ساندرو در کشورمان توسط مراکز فروش لوازم یدکی رنو ارائه شود. جالب است بدانید که این مدل همه استانداردهای لازم در رابطه با کیفیت را از سازمان استاندارد دریافت نموده است. ساندرو تنها خودروی داخلی است که این استانداردها را به طور کامل دریافت کرده است.

اگر می خواهید همه چیز درباره خودرو ساندرو را بدانید باید بگوییم که این مدل، در دو نسخه  دنده ای و اتوماتیک تولید می شود. ساندرو هاچ بک است. از نظر ساختاری و کابین شبیه به تندر90 طراحی شده است. قسمت جلوی ماشین با بدنه آن و بخش انتهایی همخوانی دارد. با وجود هاچ بک بودن ولی صندوق عقب آن وسیع بوده و مدل هایی که اینچنین باشند، بسیار در بازار کم هستند.

نسل اول رنو ساندرو با پلتفرم مدل لوگان طراحی شده بود. اما نسل دوم ساندرو که در سال 2012 رونمایی شد، کوچکتر و طراحی شهری تری داشت. ساندروی هاچ بک، و استپ وی از مقرون به صرفه ترین خودروها در بسیاری از بازارهای جهانی است.

ساندرو 2

نسل سوم رنو ساندرو هم بر اساس پلتفرم رنو 5 در سال 2020 رونمایی شد. این نسل فضای بیشتری برای سرنشینان دارد، صفحه نمایشگر لمسی، موتور پرقدرت و جعبه دنده 6 سرعته از دیگر مشخصات این مدل جدید ساندرو است.

رنو ساندرو هاچ بک دنده ای، 4 سیلندر بوده، با حجم موتور 1.6 لیتر، 5 دنده دستی و قدرت موتور 105 اسب بخار. سرعت این مدل چیزی در حدود 175 کیلومتر در ساعت است. دارای سیستم ترمز ABS و همچنین چراغ مه شکن جلو و عقب می باشد. حجم باک بنزین 50 لیتر است و سنسور پارک برقی و سنسور عقب نیز در آن به کار برده نشده است. سیستم تهویه آن دستی بوده، دارای دو ایربگ برای سرنشینان جلو و همچنین فرمان هیدرولیکی است.

همه چیز درباره خودرو ساندرو دنده ای به اینجا ختم نمی شود! طراحی بیرونی این ماشین مناسب فضاهای شلوغ شهری است. البته گفته می شود که طراحی داخلی آن جذابیت بالایی ندارد. مصرف بنزین این ماشین مقرون به صرفه و  تا حدودی اقتصادی است.(6.7 لیتر در هر 100 کیلومتر)

سیستم ضدسرقت رنو ساندرو دنده ای، شیشه های برقی هم در عقب و هم در جلو، آینه های بغل برقی با گرمکن، سیستم صوتی قوی، برف پاک کن شیشه عقب به همراه شیشه شور، کمربند بسیار ایمن برای سرنشینان عقب ماشین و لنت ترمز جلو ساندرو و ترمز کاسه ای عقب هم از دیگر آپشن های این مدل رنو است.

رنو ساندرو دنده ای

مشخصات رنو ساندرو اتوماتیک

رنو ساندرو نسخه اتوماتیک خود را هم روانه بازار کرده است. ساندرو اتومات از نظر وزن کمی سنگین تر از نوع دنده ای است. حجم موتور 1.6 لیتر و 4 سیلندر، دارای 4 دنده اتومات با قدرت موتور 105 اسب بخار، شتاب صفر تا 100 کیلومتر آن چیزی نزدیک به 12 ثانیه است (شتاب دنده ای بیشتر است 10.5 ثانیه). حداکثر سرعت آن 170 کیلومتر در ساعت است و  حجم باک آن مانند مدل دنده ای 50 لیتر است.

دارای ترمز ABS، چراغ مه شکن جلو و عقب، 2 ایربگ برای سرنشینان جلو، فرمان هیدرولیک و سیستم تهویه دستی است. رنگ های موجود در بازار از این مدل سفید، مشکی، نقره ای و قرمز می باشد.

همه چیز درباره خودروی ساندرو، به تفاوت این دو نسخه برمی گردد. تفاوت مدل اتومات با دنده ای به مصرف سوخت آنها، آینه های بغل، همرنگی دستگیره ها با رنگ بدنه و سیستم کنترل لغزش ماشین در جاده‌های لغزنده، برمی گردد.

رنو-ساندرو-استپ-وی

مشکلات رنو ساندرو

وقتی به همه چیز درباره خودرو ساندرو اشاره می کنیم منظورمان هم مزیت ها و هم معایب و مشکلات ساندرو است. برای اطلاع بیشتر درباره این موضوع می توانید به مقاله “مزایا و معایب رنو ساندرو را بشناسیم مراجعه کنید.

همه ماشین ها حتی اگر تولید بزرگترین و معتبرترین کمپانی های ماشین سازی دنیا هم باشند، دارای مشکلاتی می توانند باشند. در رابطه با مدل های رنو هم وضع به همین منوال است.

به عنوان مثال ترمزهای عقب ساندرو کاسه ای است که از نمونه دیسکی کیفیت پایین تری دارند. عملکرد کند جعبه دنده و گیربکس مدل اتومات، 4 دنده ای بودن آن، مصرف بالاتر مدل اتومات ساندرو به دلیل وجود تکنولوژی قدیمی گیربکس، سفتی فرمان، طراخی داخلی نه چندان جذاب آن، عدم وجود کروز کنترل و دوربین عقب و استارت دکمه ای، کمبود قطعات و آپشن های رفاهی همگی ازمعایب ساندرو به حساب می آیند.

رنو ساندرو بخریم یا نه؟

مزایای رنو ساندرو کیفیت خوب، ایمنی قابل قبول، پیشرانه مناسب، کابین جادار، رانندگی راحت است. در کنار آن معایبی همچون آپشن های کم، طراحی نه چندان جذاب کابین، مصرف تقریبا بالای سوخت، انتقال سروصدا از موتور به داخل کابین ماشین و ترمزهای کاسه ای عقب هم وجود دارد. تصمیم گیری نهایی با شماست.

کابین ساندرو

قیمت رنو ساندرو در بازار

قبلا هم در مورد رنو ساندرو عنوان کردیم که به دلیل متوقف شدن خط تولید آن، مدل های موجود در بازار تا سال 98 هستند. با توجه به سال تولید و همچنین اتومات و دنده ای بودن آن، شما باید هزینه ای بین 400 تا 500 میلیون را در نظر داشته باشید.

برای اطلاع از آخرین قیمت محصولات سایت با شماره های زیر تماس بگیرید

02136058404
۰۹۱۲۴۰۸۵۶۷۹

فروشگاه اینترنتی رنو یدکی