معرفی خودروهای اقتصادی رنو در بازار ایران
معرفی-خودروهای-اقتصادی-رنو-در-ایران

معرفی خودروهای اقتصادی رنو در بازار ایران

خودروهای رنو از همان بدو ورود به ایران یعنی در سال ۲۰۰۴ از استقبال خوبی در میان مردم برخوردار شد و در واقع جزو برترین و محبوب‌ترین خودروها به شمار می‌رفتند. اما با توجه به تنوع کمی که در مدل‌های آن وجود داشت نتوانست آنگونه که باید جایگاه خود را در میان خریداران حفظ کند. با گذشت زمان و در سال ۲۰۱۸ ایران از طریق برخی شرکت‌ها موفق به مونتاژ محصولات این کمپانی شود؛ همین امر سبب شد تا خودروهای رنو در ایران با افزایش فروش روبرو شوند. در این مطلب سعی داریم به معرفی خودروهای اقتصادی رنو در بازار ایران بپردازیم. با ما همراه باشید.

خودروهای رنو در ایران

شرکت رنو در فرانسه تاسیس و فعالیت خود را در سال ۱۸۹۹ آغاز کرد و تا به حال محصولات خود را به ۱۱۸ کشور مختلف دنیا صادر کرده است. شرکت رنو در واقع به تولید خودروهای تجاری و سواری می‌پردازد، به گونه‌ای که در گذشته در زمینه تولید تانک و تراکتور نیز فعالیت داشته است.

تولیدات این شرکت به سرعت پیشرفت چشم‌گیری داشت و در سال ۲۰۱۳ توانست نام هفتمین خودرو ساز جهان را کسب کند؛ همچنین در سال‌های اخیر نیز با همکاری نیسان رتبه چهارم خودرو سازی دنیا را به خود اختصاص داد. شرکت رنو در ایران نیز بسیار مورد توجه است و از طریق شرکت رنو پارس نگین خودرو فعالیت دارد.

خودروهای-رنو

برخی از خودروهای اقتصادی رنو در بازار ایران

همان‌طور که می‌دانید رنو در ایران جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده و توانسته با تولید محصولات مختلف خود نظر همگان را در بازار به خود جلب کند. در این میان برخی از محصولات این شرکت خودرو ساز فرانسوی بسیار به صرفه و در واقع اقتصادی هستند و در بازار بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. در ادامه به برخی از این خودرو‌ها به صورت مختصر اشاره خواهیم کرد.

رنو مگان

یکی از خودروهای قدیمی در کشور، رنو مگان است که در واقع مونتاژ آن در سال ۸۸ در ایران آغاز و تقریبا در سال ۹۳ تولید این خودرو متوقف شد. این خودرو بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه و پر‌طرفدار در ایران به شمار می‌آید. در واقع رنو مگان مصرف سوخت بسیار مناسبی دارد و می‌توان گفت در هر ۱۰۰ کیلومتر فقط ۷ لیتر خواهد بود؛ بنابراین می‌توان از آن به عنوان خودرو اقتصادی در بازار ایران نام برد.

خودرو مگان دارای طراحی ظاهری زیبا بوده که در سال ۸۸ از آن به عنوان یک خودرو لوکس نام برده می‌شد. این محصول در مدل‌های ۸۸ تا ۹۳ در بازار موجود است و در رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز، سبز لجنی، نقره‌ای و خاکستری تولید و عرضه شده‌اند.

برای خرید لوازم یدکی مگان مانند چراغ، کلاچ، تسمه تایم، فیلتر هوا، شمع موتور، لنت و دیگر قطعات و تجهیزات مورد نیاز می‌توانید به صورت آنلاین و حضوری اقدام کنید.

رنو-مگان

رنو ساندرو

رنو ساندرو نیز یکی دیگر از محصولات تولید شده رنو است که در سال ۱۳۹۴ وارد بازار شد. این خودرو هاچبک به دلیل کیفیت بالا در تولید آن از استقبال و توجه قابل قبولی در بازار برخوردار و در واقع از خودروهایی بود که محبوبیت بالایی میان مردم داشت. این خودرو علاوه بر ظاهر و کیفیت مناسب از نظر قیمت نیز در رنچ قیمت خودروهای مناسب و اقتصادی رنو قرار گرفت؛ همین امر از جمله دلایلی بود که این خودرو مورد توجه قرار گیرد.

رنو ساندرو در دو مدل دستی یا دنده‌ای و اتوماتیک تولید و روانه بازار شده است. مدل دستی آن دارای سیستم قدرت انتقال از نوع ۵ سرعته خواهد بود و می‌توان گفت مصرف سوخت ترکیبی آن چیزی حدود ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. مدل اتوماتیک این خودرو نیز از سیستم انتقال قدرت ۴ سرعته بهره‌ برده و مصرف سوخت آن به صورت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر معادل با ۸.۳ لیتر خواهد بود.

خودرو ساندرو در دو مدل دستی و اتوماتیک به ترتیب ۱۷۵ و ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد. از جمله لوازم جانبی و تجهیزات این خودرو می‌توان به کنترل سیستم صوتی زیر فرمان، سیستم تهویه مطبوع با قابلیت کنترل دستی، چراغ مه شکن جلو و … اشاره کرد. کلاچ، لنت، کمک فنر، شمع و … از جمله قطعات یدکی ساندرو هستند که در فروشگاه‌ رنو یدکی می‌توان یافت.

رنو-ساندرو

رنو ال ۹۰

رنو ال ۹۰ نیز از جمله خودروهایی است که در رده خودروهای اقتصادی رنو در بازار ایران قرار گرفته است. این محصول از همان زمانی که محصول رنو در بازار ایران عرضه شد، جزو گزینه‌های انتخابی مردم به صورت مداوم بود؛ چراکه علاوه بر ظاهر مناسب و کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

شرکت خودرو سازی رنو تلاش کرده تا عملکرد قابل توجهی در طراحی این محصول به نمایش بگذارد که ال ۹۰ بیانگر همین امر است. از جمله ویژگی‌ها و نکات مهم و مثبت این محصول سهولت در تعمیرات، مهندسی دقیق در عین حال سادگی آن، فضای بزرگ و کیفیت رنگ خوب خواهد بود.

خودرو ال ۹۰ در مدل‌های مختلف از جمله تندر ۹۰ دنده دستی، تندر ۹۰ دنده اتومات تولید و عرضه می‌شد. این خودرو به دلیل داشتن موتور K4M بسیار پر شتاب و قوی است و توانسته از لحاظ ایمنی خودرو از موسسه ایمنی اروپا امتیاز ۳ ستاره را کسب کند که به عنوان یک خودرو اقتصادی امتیاز قابل قبول و مناسبی خواهد بود. فیلتر روغن، کیت تسمه تایم، شمع، فیلتر هوا و… از جمله لوازم یدکی ال90 هستند که می‌توانید از فروشگاه‌ رنو یدکی آن‌ها را تهیه کنید.

رنو-ال-90

سخن پایانی

همان‌طور که می‌دانید خودروهای رنو از جمله محصولاتی هستند که همیشه مورد توجه خریداران خودرو قرار گرفته است. شرکت خودرو ساز رنو محصولات مختلفی را با مدل‌های متنوع روانه بازار کرد که هر کدام به تبع کیفیت، مدل و امکانات آن دارای قیمت متفاوتی هستند.

اما در این میان برخی از این خودرو‌های رنو علاوه بر برخورداری از امکانات، ظاهر مناسب و ویژگی‌های آن از لحاظ قیمت در رده خودروهای اقتصادی رنو قرار گرفته‌اند؛ در واقع خرید این محصولات برای خریداران بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. در این مطلب نیز سعی کردیم برخی از این خودروها را برای شما معرفی کنیم.

شما عزیزان می توانید لوازم یدکی رنو را با بهترین قیمت و کیفیت از فروشگاه رنو یدکی تهیه بفرمایید.

نظرات (2)

سینا

سلام مرسی بابت مطلب مفیدتون.

    تیم محتوا

    سلام . مرسی از شما بابت دیدگاهتون

برای اطلاع از آخرین قیمت محصولات سایت با شماره های زیر تماس بگیرید

02136058404
۰۹۱۲۴۰۸۵۶۷۹

فروشگاه اینترنتی رنو یدکی