مزایا و معایب خودرو ساندرو را بشناسیم
معرفی مزایا و معایب خودرو ساندرو

مزایا و معایب خودرو ساندرو را بشناسیم

در این مقاله سعی داریم در رابطه با مزایا و معایب خودرو ساندرو صحبت کنیم و شما را با  مزایا و معایب آن آشنا سازیم، تا اگر قصد خرید دارید بتوانید تصمیم درستی اتخاذ نمایید.

خودرو ساندرو خودرویی بی رقیب

خودرو ساندرو به طور کلی به دو صورت در بازار موجود می باشد، این خودرو در تیپ معمولی و در نوع استپ وی به بازار عرضه گردیده است. هر کدام از این دو مدل به صورت دنده ای و اتوماتیک برای فروش به خریداران عرضه گردیده است. این خودرو در ایران علاقه مندان زیادی پیدا کرده است و همین امر سبب افزایش قیمت آن در بازار شده است. که می توان گفت تا حدودی این قیمت غیر منطقی می باشد.

رنو ساندرو استپ وی مدل ارتقا پیدا کرده مدل معمولی آن می باشد، در آن ارتفاع سیستم تعلیق آن افزایش پیدا کرده است. همچنین در نسخه دنده ای از کلاچ هیدرولیک در آن استفاده شده است.

ماشین ساندرو یکی از بهترین ها

بررسی مزایا و معایب رنو ساندرو

خودرو ساندرو از مزایای زیادی برخوردار می باشد، که همین مزایا سبب به وجود آمدن طرفداران زیاد در ایران شده است. این مزایا یک عامل مهم در مقابل خودرو های چینی می باشد تا افراد تمایل زیادی به خرید رنو ساندرو داشته باشند. در ادامه به چند مورد از مزایای این خودرو بی رقیب و پر قدرت می پردازیم.

کیفیت ساخت: مهم ترین مزیت رنو ساندرو کیفیت ساخت آن می باشد، این خودرو در خط تولید پارس خودرو تولید و به بازار عرضه شد. از همان ابتدای عرضه شدن به بازار مورد اقبال عمومی قرار گرفت. این محبوبیت تا به امروز نیز در بین مردم ادامه پیدا کرده است و توانسته رقیب سر سخت بقیه محصولات موجود در بازار گردد.

خریداران خودرو ساندرو با اطمینان خاطر برای خرید رنو ساندرو پیش قدم می شوند، و نگرانی بابت خرید دست دوم آن ندارند. زیرا کیفیت ساخت بالای آن سبب جلوگیری از افت کیفیت و استهلاک موتور و لوازم یدکی رنو شده است. می توان گفت این مزیت عالی می باشد زیرا بسیاری از خودرو های دیگر با افت شدید قطعات و موتور همراه هستند.

بررسی نقاط قوت و ضعف ساندرو

مزایای رنو ساندرو

فضای داخلی بزرگ یکی از مزیت های خودرو ساندرو می باشد، مهندسان توانسته اند از فضای هاچ بک این خودرو بیشترین استفاده را کنند. در نتیجه سبب راحتی سرنشینان عقب و جلو شده اند. اگر این خودرو را با خودرو دیگری مثل ۲۰۶ مقایسه کنید می توانید این تفاوت فضا را متوجه شوید.

گیربکس هوشمند یک مزیت عالی دیگر می باشد. اگر قیمت خودرو ساندرو را در نظر بگیریم می توانیم بگوییم که گیربکس آن یکی از بهترین ها می باشد. عملکرد این خودرو در سربالایی و سرپایینی بی نقص و بی مثال می باشد، می توان گفت عملکرد رنو ساندرو را با خودروهایی گران تر از خودش مقایسه کرد.

فنربندی نرم رنو خودرو ساندرو عاملی قابل توجه می باشد. این کمک فنرها سبب عبور راحت از ناهمواری ها می گردد. ترمز قوی که جزو پر مصرف های قطعات ساندرو می باشد، مزیت مهم دیگری است که در این خودرو خودنمایی می کند. این ترمز قوی در سطح کم اصطکاک و خیس عملکرد خوبی از خود نشان می دهد. ایمنی مناسب این خودرو نسبت به قیمتش عامل تاثیر گذاری می باشد.

سواری نرم این خودرو انتخاب مناسبی برای خانواده ها می باشد و این خود یک مزیت برای خانواده هایی است که قصد سفر با خودرو را دارند، سواری نرم یک آپشن مهم برای این افراد می باشد.

موتور مطمئن آن مزیت بعدی می باشد، موتور این خودرو با موتور ال ۹۰ یکسان می باشد. قدرت موتور یک عامل مهم در انتخاب ساندرو برای خرید می باشد.

از دیگر مزایای رنو ساندرو میتوان به وجود لوازم یدکی ساندرو به صورت گسترده در کشورمان اشاره کرد. به طور کلی لوازم یدکی رنو  و قطعات رنو به سبب وجود محصولات این برند در کشورمان به راحتی در دسترس می باشد.

مزایای ساندرو

نقاط ضعف رنو ساندرو

پایین بودن کیفیت کابین خودرو ساندرو یکی از نقاط ضعف آن است. فضای داخلی خودرو رنو ساندرو بی کیفیت می باشد و از جذابیت خاصی برخوردار نمی باشد. طراحی داخلی بی هیجان و بدون روح می باشد. کمبود امکانات رفاهی نمونه دیگری می باشد که می توان به آن اشاره کرد. نهایت امکاناتی که در این خودرو وجود دارد تنظیم برقی آینه ها می باشد.

از معایب مهم آن می توان به مصرف سوخت بالا این خودرو اشاره کرد. این خودرو کم مصرف نیست و در شهر هر ۱۰۰ کیلومتر چیزی حدود ۱۱ لیتر بنزین می سوزاند. می توان گفت این عدد برای این خودرو با موتوری که دارد عدد کمی نمی باشد. اگر مصرف سوخت خودرو برایتان مهم می باشد باید دور رنو ساندرو را خط بکشید.

شتاب ضعیف آن نیز موردی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. ساندرو اتوماتیک شتاب جالبی ندارد و شتاب اولیه نسبتا خوبی را دارا نیست. اگر فکر می کنید با سرعت می توانید با این ماشین در پیچ ها مانور دهید سخت در اشتباه هستید. یه علت ارتفاع این خودرو هندلینگ در آن ضعیف شده است.

نفوذ صدا به کابین شاید شما را از این خودرو مایوس کند، هرچقدر دور موتور و سرعت خودرو افزایش پیدا کند این صدا نیز شدت می‌گیرد. در مدل های اتوماتیک ساندرو به دلیل ۴دنده بودن گیربکس، صدای موتور به دلیل گاز خوردن زیاد بسیار آزار دهنده می شود. چون عایق بندی ضعیفی نیز دارد صداهای اطراف نیز یه کابین نفوذ پیدا می کند.

معایب رنو ساندرو

نتیجه گیری

شما بر اساس بودجه خود و توقعی که از یک ماشین دارید باید انتخاب را انجام دهید. خودرو ساندرو مزایا و معایبی دارد. ممکن است این خودرو برای شخصی بسیار مناسب باشد ولی همین خودرو برای فرد دیگر اصلا قابل قبول نباشد.

می توان گفت با کمی تحقیق و تفحص و مشورت از افراد ماهر در این حیطه می توانید بهترین تصمیم را با توجه به نیاز و بودجه خود داشته باشید. البته ناگفته نماند خودرو های دیگری در بازار می باشند که رقیب سرسخت خودرو ساندرو هستند .اگر شما نیز تجربه خرید و سواری این خودرو را دارید و یا قصد خرید آن را دارید با مشارکت در گفتمان می توانید نظرات خود را بیان کنید و افراد دیگر را در این زمینه راهنمایی کنید.

با این روش می توانید کمک بزرگی به دیگر افراد در زمینه خرید خودرو رنو ساندرو بکنید و آن ها را در این زمینه راهنمایی نمایید.

برای اطلاع از آخرین قیمت محصولات سایت با شماره های زیر تماس بگیرید

02136058404
۰۹۱۲۴۰۸۵۶۷۹

فروشگاه اینترنتی رنو یدکی