بهترین خودروی رنو به نظر شما کدام است؟
محصولات رنو

بهترین خودروی رنو به نظر شما کدام است؟

با انواع مدل های رنو و بهترین خودروی رنو آشنا شویم

بهترین خودروی رنو می تواند با توجه به علایق و سلیقه های افراد متفاوت به نظر برسد. یعنی اگر از افرادی که ماشین رنو دارند (مدل های مختلف آن) بخواهید بهترین مدل این خودرو را نام ببرند، ممکن است هر کدام نظری داشته باشند و به نکته ای اشاره کنند. ما در این مقاله می خواهیم بدون پیش داوری راجع به همه این مدل ها صحبت کنیم. راستی بهترین خودروی رنو از نظر شما کدام مدل است؟

برند رنو در جهان و ایران

شرکت رنو شرکتی چند ملیتی و فرانسوی است. این شرکت از برترین خودروسازی های حال حاضر اروپا محسوب می شود. از شروع به کار این کمپانی بیشتر از 120 سال می گذرد. ورود خودروی رنو به ایران به سال 1298 شمسی برمی گردد. همانطورکه می بینید تاریخچه ورود این خودرو به کشور ما هم طولانی است. البته از سال 1381 طبق توافقنامه ای که بین این شرکت با شرکت های داخلی بسته شد، تولید و مونتاژ بعضی از مدل های این کمپانی در داخل کشور ما هم آغاز شد.

رنو

بهترین مدل رنو در ایران

انواع رنو در حال حاضر در کشور ما هم یافت می شود. البته نه همانند آنچه که در فرانسه می بینیم. اما به هر حال میزان تنوع مدل های رنو در ایران به مراتب از دیگر کمپانی های معتبر ماشین سازی دنیا که مدل هایشان در ایران وجود دارند، بیشتر است. به طور کل مدل هایی از رنو که در داخل ایران هم اکنون یافت می‌شوند عبارتند از:

رنو اسکالا، رنو تلیسمان، رنو ال 90، ال 90 پلاس (تندر 90 پلاس)، تندر پیکاپ، رنو داستر، رنو ساندرو، رنو استپ وی، رنو سفران، فلوئنس، لاگونا، لتیتود، مگان، کولئوس، کپچر

بهترین خودروی رنو می تواند هر کدام از این مدل ها باشد. البته این مساله بستگی به سلیقه و تعریفی دارد که شما از یک ماشین دارید. اما به طور کلی برای یافتن بهترین مدل رنو در کشور ما، باید آیتم هایی را مورد بررسی قرار داد.

انواع رنو را می توانیم در دو گروه شاسی بلند و یا سدان تقسیم کنیم و به ترتیب ویژگی های هر یک از این دو گروه را بررسی نماییم. اگر بخواهیم محبوب ترین های رنو در ایران را نام ببریم، در ابتدا به مدل های شاسی بلند باید بپردازیم.

بهترین خودروی رنو و محبوب ترین آن در گروه شاسی بلند در ایران می تواند به ترتیب: رنو داستر، رنو کولئوس، رنو استپ وی و رنو کپچر باشد. پرفروش ترین رنوهای گروه سدان هم به ترتیب: تندر90، تلیسمان، سیمبل و مگان هستند.

رنو مگان

پرطرفدارترین مدل رنو شاسی بلند در ایران

انواع رنو شاسی بلند به همراه دیگر برندهای معتبر دیگر در همین دسته، از محبوب ترین و پرطرفدارترین مدل های ماشین هم در ایران و هم در دیگر کشورهای جهان، شناخته می شوند.

1.بهترین خودروی رنو به عنوان مثال رنو داستر در ایران می تواند به شمار رود. داستر در سال 2010 به طور مشترک بین فرانسویها و رومانیایی ها ساخته شد. شاسی بلندی که به شکل تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل روانه بازار شده است. شاسی محکم این ماشین، قابلیت استفاده در آفرود (مدل های دو دیفرانسیل آن) کابین جادار، قدرت بالا، مصرف سوخت مناسب و … همه از مواردی هستند که سبب محبوبیت این مدل در ایران شده اند.

2.از انواع رنو شاسی بلند که در ایران جزو بهترین شاسی بلندها محسوب می شود و طرفداران خاص خودش را نیز دارد، رنو کولئوس است. این مدل نتیجه همکاری رنو و نیسان است. نسل اول این مدل در سال 2007 متولد شد و نسل بعدی نیز در سال 2016 پا به عرصه جهانی گذاشت. طراحی بسیار زیبا، موتور قوی ساخت رنو، مصرف سوخت متعادل و پایین تر از مدل داستر، سبب شده از طرف مردم ایران مورد اقبال قرار بگیرد.

رنو

بهترین مدل رنو سدان در ایران

در قسمت های قبل ما به انواع رنو سدان که در بازار ایران وجود دارند اشاره کردیم. اما اینکه کدامیک از آنها از اقبال بیشتری در داخل کشورمان برخوردارند، کمی بحث متفاوتی است.

آنچه که  در خیابان ها شاهد هستیم، نشان از آن دارد که رنو تندر 90 یکی از پرطرفدارترین رنوهای سدان ایران است.  اما به غیر محبوبیت تندر 90 که شاید بابت مناسب بودن قیمت آن نسبت به دیگر محصولات رنو هم باشد، مدل های زیر هم مدل های پرطرفداری در ایران به شمار می روند:

1.رنو سیمبل که در سال 2017 متولد شده است یکی از مدل های خوب ساخت رنو است که عملکرد آن هزینه پایینی دارد. تمامی امکانات یک خودروی مدرن امروزی مانند دوربین عقب، آینه برقی؛ نمایشگر بزرگ، تهویه اتوماتیک، ظرفیت خوب و مصرف سوخت خیلی مناسب در این مدل گنجانده شده است. البته نقطه ضعف این مدل مقاومت کم و طراحی نه چندان دلپسند آن است.

2.رنو ساندرو هم جزو بهترین خودروی رنو در ایران به شمار می رود. ساندرو تمام اتومات از نظر فنی و ظاهر بسیار شبیه به تندر 90 می باشد. البته امکاناتی نظیر آیینه برقی مجهر به گرمکن، قفل مرکزی کنترل از راه دور، چراغ مه شکن را می توانیم از آپشن های این مدل نسبت به تندر 90 بدانیم.

3.رنو تلیسمان و رنو مگان هم از مدل های پرطرفدار رنو سدان در ایران محسوب می شوند. آپشن های متنوع، قدرت بالا، طراحی زیبا، قیمت مناسب، خریدوفروش پر رونق این مدل ها و موارد دیگر همگی باعث شده اند که این دو مدل هم رضایت ایرانیان را جلب کنند.

رنو سدان

ارزان ترین ماشین رنو

انواع رنو در ایران دارای قیمت های متفاوتی هستند. البته با توجه به تغییرات شدید بازار خودرو در این دو سال اخیر، میزان قیمت مدل های رنو هم تغییر زیادی داشته است. به دلیل فروش بالای رنو در ایران،قطعات رنو به تعداد کافی در فروشگاه های لوازم یدکی رنو به راحتی یافت می شود. ما اگر بخواهیم ارزانترین مدل های رنو با توجه به قیمت حال حاضر بازار را برای شما نام می بریم می توانیم به مدل های تندر 90 و تندر 90 پلاس اشاره کنیم. این دو مدل به عنوان حداقل ترین قیمت مدل رنو در ایران قیمتی در حدود 460 میلیون تا 590 میلیون تومان را دارا هستند.

گرانترین ماشین رنو

رنو کولئوس در حال حاضر با قیمتی در حدود 2 میلیارد و پانصد میلیون تومان از گرانترین مدل های رنو در ایران محسوب می شود. بعد از رنو کولئوس، رنو تلیسمان و رنو داستر با قیمتی در حدود به ترتیب یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان و یک میلیارد و شصت میلیون تومان در جایگاههای بعدی گرانترین ها قرار می‌گیرند.

 

نظرات (6)

sahand

به نظرم رنو مگان هنوزم جزو بهترین ماشین های داخل ایران. البته اگه یه مدل سالمش و بشه پیدا کرد

    nader

    به نظر من هم مگان یکی از بهترین خودروهای وارداتی به ایران هستش

ali

سلام. مطلب مفیدی بود

    تیم محتوا

    سلام. مرسی از شما

محتوا با ارزشی بود

    nader

    ممنون نظر لطفته

برای اطلاع از آخرین قیمت محصولات سایت با شماره های زیر تماس بگیرید

02136058404
۰۹۱۲۴۰۸۵۶۷۹

فروشگاه اینترنتی رنو یدکی